onsdag, oktober 24, 2007

En helt vanlig vardag!

Idag har faktiskt inte kommit på nått riktigt vettigt att skriva om. Jag är inte sur över nått eller kommer inte på nått att klaga på, det har heller inte hänt nått extra ordinärt under dagen heller. Har jobbat, sen har man suttit och lyssnat lite på Springsteen, har surfat de vanliga sidorna jag alltid gör när jag sätter mig vid min dator. Har kommit på att man har ca 10-20standardsidor man jämt besöker så fort man kommer hem och sätter sig vid datorn.
De flesta nyhetsportalerna (SvD, DN, Expressen, IDG och DM), lite olika bloggar man följer, facebook, min egen blogg (för att se vad som händer i kommentarskrigen som jämt uppstår) man googlar nått man funderar på eller har pratat om under dagen, youtube (för att se nått trevligt klipp) och så vidare.
Har det mesta i rss-läsaren med så man har en ganska bra överblick på vad som händer.
Sen kollar man mailen och därefter kanske man chattar med lite polare och ser vad som händer. Ringer några samtal och sen eventuellt går man och handlar. Fixar nått att käka sätter sig framför TV. Typ så ser en typisk vardag ut för min del.

Vill faktiskt rekommendera en Sveriges skönaste punk/rock tidning med. Denimzine. För er som inte redan läser den. Gillar man punk eller rock i nån form så ska man läsa den tidningen.
Sköna intervjuer och reportage med nya och gamla artister.

Rätt ballt å driva ett eget företag när man bara e 15 bast. Var mer än vad man själv gjorde när man var i den ålder. Då var man ju ute och söp sig full på häxblandningar och tjuvrökte och tjuvsnusade. Åkte moppe och var allmänt cool helt enkelt. Rätt lustigt av skolan och ge honom hemma undervisning för att man har dyslexi. Inga specialgrupper där inte. Lite "Kalle och Chokladfariken" över det hela.

Nåväl detta får räcka för mig ikväll.
Ses i mon bloggen och kära läsare.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se