torsdag, maj 15, 2008

En Sexig Röst

Idag har varit en sådär bra dag faktiskt. Alla dagar kan ju inte vara toppen eller hur?
Har inte gjort mycket nyttigt idag. Har sprungit en bit och lyckades komma hem precis innan det började regna. Lat som man e så sket jag i att gå och handla. Så nu har jag knappt nån mat hemma… men det får jag leva med.

Men en sak har jag funderat på. Många (oftast tjejer/kvinnor) säger att jag har en riktigt het röst. Har en del kunder och många vänner som sagt det. Nu undrar jag är det vanligt att tjejer lägger märket till just rösten hos killar?
Och varför är isåfall den så viktig?
Och vad ska en sexig röst innehålla… vad gör den sexig/het om man säger så?

Själv tycker jag inte min röst är så märkvärdig. Så därför är jag nyfiken.

Dagens låt är idag (trumvirvel) Björn Afzelius – Evelina!

Detta är dagens youtubeklipp




1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Tyckte nog mest det för att jag inte gillar min egen röst så mycket =/

 
RSS via nybloggat.se