måndag, maj 19, 2008

Flosklar!

När man sitter dag ut och dag in är det väldigt lätt hänt att man drar en och annan floskel (felsägning). Här nedan kommer några som Matte hade antecknat som jag sagt den senaste tiden.

Hans åtta favoriter:
  • Det får man väl omfattat kalla det som…
  • Ok, jag ska inte tjöta så dina ögon blöder
  • Bra, då slipper man bli kopplad och ha mig!
  • Sitter du vid någon dator? Nehe, ok, då tar vi det som det kommer
  • Bra, då har jag kommit rätt helt!
  • Jag hör dig inte, det är lite dålig uppkoppling!
  • Vi har ju haft en väldigt bra talförmåga så om jag ger dig ett best price, är det intressant då?
  • Ok, då förstår jag. Då fortsätter vi som det ligger kvar här!
  • Ok, så du har även en tanke i bakhuvudet
Det roligaste är nog att man själv inte märker av dem samt att kunden aldrig märker det heller. Det hela går väldigt snabbt.
Men ni ska veta att Matte är inte dålig heller på att spotta ur sig flosklar. Han är bättre än mig på det faktiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var fasen jobbar du egentligen?

Anonym sa...

hahahaha priceless haha

 
RSS via nybloggat.se