måndag, maj 26, 2008

Sås i hela ansiktet!

Innan jag kommer in på vad som hände i helgen måste jag svara på de frågor PB ställde förut i sitt inlägg om mig.
Filmen var ”mycket” enkel att göra, när man har en Mac tenderar det mesta att vara enklare än på en vanlig windows. Var mest att dra och släppa. Nått även du skulle kunna efter 5min undervisning.
Sveriges sjukaste blogg blev underrubriken mest för att ingen annan hade det.
Nej inga virus på sidan såklart.
Man kan bli knäpp (sjuk) om man läser den haha.

Måste säga att ditt chassi var nog det knäppaste jag varit med om. Hur dumt som helst att få bort. Men vi lyckades ju efter lite om och men.
Kul att du gillar designen på sidan, har uppdaterat den lite nu med.

Nu till helgens bravader,
Fredagen började lugnt med att man knäcker en öl efter jobbet och tänker ”fasen va skönt med helg, jag ska bara lata mig nu hela kvällen” var på jag får ett sms av Manx ”Poker ikväll hos Carro är du på?” självklart blev man sugen och knäckte en öl till och gjorde mig i ordning. Sedan bar det av. Var riktigt kul faktiskt och vi lyssnade på helsköna gamla vinylplattor och spelade poker. Det jag kan klaga på var det ständiga rökandet. Efter som man själv inte röker blir det lite smått irriterande , men va fasen går att leva med.
Vi spelade långt in på småtimmarna men det slutade med att Markus tog hem sista omgången.

Vaknar på Lördagen lite smått bakis av ett sms ”jag är i Nässjö idag //Daisy” svarar på det och somnar om. Vaknar sen efter nån timma ser att jag svarat på ett sms jag inte minns att jag svarade på. Iam like WTF mate!
Så ringde upp lite smått yrvaken och får reda på att det var fest idag igen. Jag är ju inte den som är den utan säger att jag e på.
Väl där spelas det lite guitar hero. Efter lite förfestande bar det av till högland. Där det som vanligt träffades en riktigt massa folk. Men ett av det roligaste var nog när jag efter högland stötte på Martina utanför Chabbes. Lagom full med en pizza i knät och en pizzabit i ena handen och en kebab rulle i den andra. Dessutom satt hon och plockade från alla andras pizzor med. Såg ut som att hon käkat 3st pizzor och en kebabrulle. Med sås i hela ansiktet… det var ingen vacker syn direkt.
Synd att jag inte tog en bild på det. Tog faktiskt inga bilder på hela helgen… mycket illa.

Nu är det High Chaparall.

1 kommentar:

Anonym sa...

...nu ska du sluta överdriva tycker jag :P och tur att du glömde fota!! haha

 
RSS via nybloggat.se