fredag, maj 09, 2008

En Träningsnarkomans Bekännelse!

Idag har varit en fantastiskt bra dag. Man kan säga att under vinterhalvåret går min kropp i ide och aoutopiloten sätter in. Men när våren och sommaren kommer vaknar man lixom till liv igen och man blir gladare piggare och brunare. Man lixom blommar ut och alla goa feelings får nytt liv.
Idag hade Rosie med sig "supervågen" till jobbet. Nästan alla vägde insåg och fick veta hur mycket
våg muskler och fett mm. Våra kroppar hade.
Jag fick detta resultatet:

Ålder: 23
Längd: 173cm
Vikt: 75,5kg (vägd med kläder på har annars 74 i vikt)
Fett%: 19,1
Vatten %: 56,9
Muskler: 58kg
Fysisk gardering: 5
Kg Benmineral: 3,0
Vilo förbränning: 1816kal
Metaboisk ålder: 27
Bukfett %: 4


För er som kan det där så vet ni att jag är kille i
n fit form. Överlag var alla på jobbet jäkligt fita. Många som håller igång och tränar.

Efter jobbet kände jag att det var dags för en vilodag med min kropp. Så skippade träningen idag. tog med mig datorn och en öl och gick ut och la mig en stund i solen. Hur underbart som helst. Ballaste var att mitt Wlan räkte hela vägen.
Efter att ha legat och gassat i solen i 1-2h så gick jag ner för att kolla på när Tompa och Matte lirade tennis, de lyckades med att klå motståndarna med 16-1 helt galet. Var en halvkul match... inte så kul när de dominerade så totalt. Ändå spelade lite snällare än va de brukar göra. De la lite lättare bollar för att få igång lite spel.
innebandy
Tror helt klart de tar hem hela skiten faktiskt.


Jag funderar starkt på att ta upp mitt innebandyspelande igen. Är ju sjukt kul och man håller verkligen igång kroppen. Vet inte riktigt vad det finns för lag här i stan. Får ta och kolla upp det.
Fan vilken träningsnarkoman man har lyckats bli igen.
Nä nu är det dags att lägga sig och sova.

Over and out...

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se