onsdag, maj 14, 2008

Orkar inte ha sex!

Idag har jag åter igen haft en riktig skön dag. En helt ok dag på jobbet. Sen har jag såklart varit och tränat och min kropp värker som aldrig förr... eller snarare är trött som aldrig för. Helt utpumpad. tränade axlarna idag. Tungt som fan. Snart är min kreatinkur över då är det dags att göra ett litet uppbehåll på några veckor.
Efter träningen var det dags för hockey och date (om man nu kan kalla det så). Vi tittade på när Sverige gick vidare. Hur gött som helst. Blev tvungen att slänga in ett kort litet inlägg innan jag glömmer det. Sitter och skriver från hennes dator just nu. Medans hon gör lite kvällsmat.
Vi får se vart detta leder helt enkelt. Nej jag menade inte om det leder till sex nu (dessutom som det känns nu skulle jag inte orka nått sånt e alldeles för trött), utan om det kan bli nått längre utav det.
Känns rätt bra allting... men vi låter tiden visa vad det kan resultera i.

BTW Micro är det som är den viktigaste
hushållsapparaten.

Nu blir det kvällsmat smarrigt värre

2 kommentarer:

Anonym sa...

date, va kul! får du berätta mer om imorgon!! :)

klart man klarar sig utan micron... om man har en brödrost :P för då äter man bara rostat!!! hähäh

Anonym sa...

jag tror du drog på henne ljungberg!
Erkänn nu!

DU har ju inte fått doppa på flera månader!

 
RSS via nybloggat.se