torsdag, maj 01, 2008

En vild valborg!

Igår var en riktigt trevlig valborg. Började med att jag och Nicke drog oss ner till Manx för att förfesta lite och sedan glida vidare till bryggeriet. Tyvärr så var det 25 på hotellet vilket e helt sjukt med tanke på att det inte finns så mycket andra goa ställa att gå till längre i den här stan. Sen sög det ännu mer när man fick veta att Noice skulle uppträda där med, dock är det typ inga original medlemmar kvar i den gamla gruppen men ändå…
Men lär väl komma fler chanser.
Under kvällen försökte Nicke linka ihop mig med nån brud. Han skickade helt sjukt många skumma sms från min mobil till hennes. Jag hade nollkontroll över hela situationen.
Funderar starkt på att publicera dem här. Lovar väldigt underhållande läsning.

Men jag får fundera lite på det först. Men iaf senare sen när vi var på bryggeriet så kom Tompa förbi med. Sen när allt stängde och vi var på väg ut. Så ser jag ett gäng utlänningar i en hop som skriker och slår på nån person som jag inte riktigt ser.
Ställer mig en bit ifrån för att snacka med den bruden som jag fått tag på för kvällen.
Sedan ser jag hur ett blont litet huvud sticka upp ifrån högen. Märker att det är stackars Tompa som är i trubbel. Känner att jag måste bryta in och hjälpa honom. Blir soppad av en kille som säger att jag inte ska lägga mig i. Jag säger att det är min kompis som ligger där i högen. *SMACK* så for en näve i ansiktet.
Jag blir lite ställd. Klämmer ur mig den sköna kommentaren ”men hur gammal är du?” *SMACK*
Kom det en till smäll. Jag lackar ur och ger honom sen sån riktigt snyting på nosen.
Då känner jag fyra smällar bakifrån. Då är det en av hans kompisar som kommer och slår mig. Drar mig undan och då känner jag några smällar i revbenet och en spark. Försöker leta reda på Tompa. Hittar honom i gargehuset där han lyckats komma bort från alla. Möts av en omskakad och adrenalinpumpad Tompa.
Fortsättning följer….

Nu ska jag ner och titta på när Tompa och Matte spelar tennis.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se