tisdag, maj 20, 2008

Im to sexy!

Just nu känner jag att jag börjat få tillbaka mitt flow i kroppen ingen. Har känt att det har varit på gång hela månaden.
Mycket som flowar (säger man så? Jag gör det iaf) nu för mig helt enkelt.

Igår hängde Matte med och tränade en sväng. Vi körde nästan 2,5h på gymet. En timma bröst och resten motion. Kändes riktigt gött efteråt. Idag så var jag nere och körde armar. Måste faktiskt erkänna att jag börjar få en riktigt snygg kropp nu. Japp jag vet mitt självförtroende är det inget fel på. Nått jag är mycket stolt över.

Nått jag irriterar mig lite på idag är faktiskt folk som inte vågar erkänna att de går på gym för att få en attraktivare kropp. Vad är det för fel med att säga att man går och tränar för att bli snyggare?
Det gör faktiskt alla. Sen att folk kan komma med ursäkter som att nä jag går bara där för att det är trevligt eller för att ha nått att göra eller för att må bra. Vist jag köper det. Men det är inte den primära orsaken. För det är faktiskt för att få en attraktivare kropp thats it! Det kommer man inte ifrån.
Vem vill inte få en tvättbräda inför stranden 2008 eller vem vill inte bli smalare för att locka fler snygga tjejer/killar. Vem vill inte vara den alla killar visslar på när hon går förbi så att hon får känna sig attraktiv och tvärt om.
Nä sluta skyll på massa annat stå för det och var stolta över det!

Hur ball Polisbil är inte detta på en skala mellan 1-10?

Detta är nått man har väntat på när det gäller facebook. Det är lite väl många applikationer.
Skönt att de rensar upp.

OMG slog på ettan av ren slump nu på tvn. Det är schlager nu vist och Irland står på scenen. Kanske ett av de sjukaste bidragen jag någonsin sett.
Det är någon mupp som sjunger… ja ingen mupp som i tönt utan mupp som i mupparna.
Att Irland inte skäms ögonen ur sig.

Till sist måste även slå ett slag för denna sidan för er som har barn eller ska grilla ute på någon midsommarfest. Kolla in denna saiten kotteshoppen.se.

Over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha tack.. självklart kommer jag ge mig på honom om han skriver något som stör mig igen ;)

Anonym sa...

Jag går till gymmet enbart för de vältränade killarnas skull :)

Anonym sa...

...och just det. När kommer bilderna på din snygga kropp?

Anonym sa...

jag ska börja träna för att bli attraktivare, där satte du dit mig. men jag satsar på beach 09 ist :P

 
RSS via nybloggat.se