måndag, maj 19, 2008

Fittpiercing!

Först en snabb sammanfattning av helgen.
fredag: börja med att jag tog några öl efter jobbet. Sen vart det film och film samt lite tvspelande.
lördag: vaknar alldeles förtidigt (vid 8snåret) spelade lite tvspel… sen kände jag att jag var tvungen att göra nått nyttigt så drog och tränade. Vart ett lite lättare pass sen sprang jag några kilometer. Efter det orkade jag inte göra speciellt mycket somnade ganska tidigt.

Och idag har jag tagit det ganska lugnt. Har städat och tvättat. Sen läste jag Kajans inlägg för dagen. Rekommenderar er att läsa det. Varnar dock känsliga läsare.

En liten notis undertiden jag sitter och skriver detta slog jag på 6an och där är det såklart en Steven Seagal film, ja vad annars. Ni som inte vet vad jag tycker om det kan läsa det här.

Spinner vidare lite på Kajans senaste inlägg.
Det jag funderat på är det där med alla om promt ska lägga ut ”Dagens outfit”.
Varför? Är människor verkligen så intresserade av vad folk har på sig?
Varför visar man det? Är det för att alla andra ska gå och köpa exakt samma kläder?
När jag går och köper kläder, vill jag ju inte köpa samma sak som någon av mina vänner har. Jag vill ju vara unik i mitt val av kläder. Sen att det är svårt att vara det är en annan femma, med tanke på att klädaffärer inte direkt köper in ett par jeans av samma sort osv.

Men jag sitter ju inte och kollar vad andra har på sig och sen tänker för mig själv en sån tröja ska jag med köpa. Då försvinner lite av det roliga att köpa kläder.

Sen att dessa modebloggare apar efter varandra är ju inte heller kul alla modebloggare gör samma typ av inlägg. Det är dagens outfit och var de köpt det och hur mycket det kostar.
Oftast med plagg som ingen vanlig människa eller framförallt tonårstjej har råd med.
Galet att de får gå lösa. Alla modebloggare som ebba, engla och resten av gänget borde spärras in i ett mörkt rum.

Nu är jag för trött för att skriva mer kommer nog mer imon.

Dagens Youtube!


Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se