söndag, augusti 12, 2007

En Grabbkväll igen!

Var hemma en sväng i Tranås nu i helgen därför det inte blivit nån uppdatering.
Kan säga att i fredags vart det en hel skön grabb kväll igen. Fast denna gången med Anders, Wiktor och Kim. Det blev fört en take away beställning tjingtjong-mat (kina mat). För min del vart det friterad kyckling med ris och självklart söt-sur sås, vilket enligt mig är världens goaste sås.
Till det vart det film, vart totalt 3st filmer som vi såg på i fredags. Den bästa filmen den kvällen var helt klart Blades of Glory med sådisar som Will ferrell den rekomenderar jag er starkt. Sen såg vi också Captivity och Sunshine de två var fantastiskt dåliga filmer rekomenderar er att inte se dem helt enkelt.

Nä ska väl ägna mig lite mer åt mitt just nu Beck tittande.
Blir väl lite mer bloggande imon eller kanske redan ikväll om jag hittar på nått intressant att skriva om.

Ja just det jag har nu beslutat mig för att köpa en MacBook. Så blir att åka in till jkp å kolla om man kan få tag i nån.

1 kommentar:

Sven O Franzén sa...

Var är biran, fotbollen och hororna nånstans då? Låter inte mycket som en grabbkväll det där..

 
RSS via nybloggat.se