torsdag, augusti 30, 2007

Är min chef Psykopat?

Fan vilken go dag jag har haft, helt sjukt. Satte två riktigt fina ordrar och sen fixade jag min budget.
Vilket innebär att jag har en dag på mig att tjäna sjukt mycket pengar utöver det jag redan tjänat. Så det gjorde inget att Åsa lyckades med att sno en order från mig. Vi hade lyckats prata med samma kund och jag skulle återkomma men fem minuter innan jag ska ringa ringer Åsa och lyckas hänga in honom. Men det var igentligen jag som hade rätt till ordern så om jag hade varit riktigt elak hade jag kunnat säga att de pengarna var mina. Jag fick tre alternativ av Mange antingen så gav jag ordern till Åsa eller så delar vi på pengarna 50/50 eller så tar jag alla pengara själv. Men i och med att ja
g gillar att gambla så föreslogs det sten, sax och påse om vem som skulle få den. Bäst av tre så Åsa Lyckades vinna 2-1. Haha hon vart så glad. För övrigt så har dagen bara rullat på i samma anda. Matte å jag har bestämt att vi ska försöka få biljetter till Springsteen den 10:e december med. De suraste är dock att jag måste ringa och beställa för de man känner där jobbar inte på lördag och kan inte lägga undan.

Gjorde ett test på expressens hemsida för att se om min chef var psykopat. Han klarade sig med råger enligt testet. Men det var fan världens sjukaste frågor.
Mycket mer än det har inte hänt idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh tackar tackar Herr Macke. Till både att du gillade bilderna och motivet på dem.

Ja jo phoyoshop är ju ett modernt mörkrum..men inte ens phoyoshop kan rädda de kasaste bilder som kanske förstörts av dåligt ljus o skit.

några fredagsplaner för herrn?

Anonym sa...

Jag lägger till dig som favvoblogg =)

 
RSS via nybloggat.se