torsdag, augusti 02, 2007

Inget märkvärdigt med sex, eller?

Har suttit och tänkt lite samt diskuterat om ämnet med stort S....sex.
Vi eller jag har kommit fram till att sex inte är such a big deal egentligen. När man tänker lite närmare på det är sex bara bra för en sak... fortplantning. Jag har kommit fram till en egen liten slutsats kring varför jag inte fascineras så överdrivet mycket av det.

Tror att det går långt tillbaka i min ungdom vid samma tid då man vart av med oskulden. Jag var 15 och vi var fulla. Så när man är 15, full och kan inte t
a vägen nånstans. Då festar man ju ute i det fria. Som vi gjorde denna sommarnatt. Då kan ni ju nästan själva räkna ut hur det blev. Men för er som inte kan det, så kan jag säga så mycket som att jag hamnade under en buske med en tjej jämngammal med mig och att känna hur gruset silar sig längre o längre in i skinnet mellan knäskålarna. Kvistar och löv som fastnar i håret och skrubbsår både här å där. En näst intill nära-döden-upplevelse!

Kan ju var det som fortfarande spökar när man har sex idag. Annars kan det ju också bero på att jag inte träffat nån som får mina känslor att svalla som vågor i kroppen än heller. Helt seriöst börjar tröttna på one night stands.
Orsakerna till det kan vara för att jag eventuellt inte får vakna upp i min egen säng om man gått hem till henne på kvällen. Vilket betyder att jag inte bara kan köra ut människan på morgonen efter och somna om.
Det andra är att jag gillar inte å dela säng med någon som man egentligen inte känner. Om jag ska kunna sova gött vill jag ha space runt mig så jag kan svinga armar och ben, sen blir det bara så jävla varmt och svettigt när man har en annan person i sängen med (speciellt på sommaren) som dessutom vill dela täcke med en. Jag delar inte täcke frivilligt.


Fast det är ju en helt annan grej om man träffar en tjej och kilar stadigt med henne då har men det där att man kan ligga och grosa å snosa med varandra på ett annat sätt och det gillar jag. Det är mysigt. Men flickvänner växer ju inte på träd.

Men allt detta har lätt till att jag har i princip slutat att ragga när jag är ute på krogen. Jag är nu mera trött på att vakna i nån annans sängen eller vakna i min säng å ha "liket brevid" (som uggla sjunger). Sen när man väl gått hem till nån så visar det sig att de är riktiga "freaks" och vill att man ska piska dem med läder piskor å skit binda fast dem i sängen osv. Sånt gör man inte om man inte känner personen ifråga. Men den händelsen e en helt annan story, kanske kommer i ett annat inlägg i framtiden

Nä sex ligger inte på jätte högt på min topp-lista för tillfället, längtar tills den dagen då någon lyckas vända på min nuvarande åsikt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

tack för din röst :) Är lite off med bloggandet :)

Anonym sa...

gillar andra bilden!!

Anonym sa...

hmm och jag som tycker tvärtom..att binda och spanking och smisk och annat hör till sex med nån man verkligen känner och de man också kan grosa, snoosa och gosa med..

Anonym sa...

ja det är sant att böckerna alltid är bättre men om man filmatiserar boken så kan den bli bra eller dålig ändå :)

Anonym sa...

ja det ska vliå härligt att resa!:) En riktig utmaning!

Anonym sa...

Då får vi hålla tummarna för att du hittar någon gosvänlig själ!

 
RSS via nybloggat.se