tisdag, augusti 07, 2007

Ett annorlunda kärleksmöte!


Vill börja med att säga att andra dagen på jobbet nu, och den har varit helt underbar. Allt bara flöt på som attan. Smällde in 3st orders och min chef (som för övrigt är den bästa chef jag skulle kunna tänka mig) kalla mig Kungberg såklart. Kan knappt ha haft en bättre dag.
Sen hade jag ett meddelande på msn när jag kom hem från jobbet. Det var PB som hade s
kicka denna länk till mig
Haha hur kul som helst.


Kommer ihåg när han berättade för mig om detta om hur han skulle sätta in en annons i tidningen och hoppas på att hon läste den annons. PB är kanske en av de skönaste personer jag någonsin träffat. Just det där med att sätta in den där annonsen är bara nått PB kan få för sig. Men framför allt det funkade ju så galet det bara kan bli.
Så nu mera kilar de stadigt med. Riktigt romantiskt och charmigt faktiskt. Tycker
det är synd att PB flyttade till Gislaved men de kommer flytta till Jönköping snart och då bor han ju nära å bra igen och då kanske man till och med får chansen att träffa hans nya flickvän. Vore kul å se vad det är för en filur. Snygg är hon ju iaf.

Berätta om era kärleksmöten! var de spännande eller udda/annorlunda eller kanske helt vanliga?


PS. Per-Martin Rudhamn ville också att jag skulle fråga er detta:
Varför växer svampar på människor?
Är det i förberedande syfte inför döden och alltså ett tecken att man snart kommer jordfästas?
DS.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag väntar på mina kattungemail!

Anonym sa...

Jag har då haft många så kallade "kärleksmöten" i mina dar. Ett bra möte har givetvis ett och annat att göra med hur prisvärt de va, för som alla vet är alla fruntimmer horor, bara med olika prislapp.

Och som jag brukar säga, de ska inte bara va gött o göka, de ska va billigt också!

hepp !

Anonym sa...

haha ja det är glassiiiiiiigt!

men nu får det vara slut på runtglassandet..ty det kostar pengar...vilket ju är en enorm bristvara.

Anonym sa...

Hoppas herrn haft och har en bra torsdag!

 
RSS via nybloggat.se