måndag, september 17, 2007

Bibelporr!


Viste ni att även i bibeln finns det en variant av dagens sexnoveller. Den kallas höga visan. De kristna är inte så rumsrena som de vill få oss att tro. Ta detta stycket tex... bara ett litet axplock av allt göttigt som finns där i.

Din växt är såsom ett palmträds,
och din barm liknar fruktklasar.
Jag tänker: I det palmträdet vill jag stiga upp,
jag vill gripa tag i dess kvistar.
Må din barm då vara mig
såsom vinträdets klasar
och doften av din andedräkt
såsom äpplens doft
och din mun såsom ljuvaste vin!"
"Ja, ett vin som lätt glider ned i min vän
och fuktar de slumrandes läppar.
Jag är min väns,
och till mig står hans åtrå."
Snaskigt värre. Eller hur?

Läste att nu ska den stackars tjejen som sprutade vatten på Fredrik Reinfeldt ska nu åtalas. Stackars liten det är ju bara för hemskt att få lite vatten på sig. Frågan är ju hur Reinfeldt tvättar sig? Om han nu är så rädd för lite vatten skulle han ju inte kunna tvätta sig. Det måste ju betyda att han luktar riktigt illa och är riktigt skitig av sig.

Fredrik Reinfeldt - Sveriges skitigaste statsminister!

Dessutom föll domen på Microsoft idag. En rättegång som hållit på i ett antal år men slutligen blivit avklarad.
Nu ger de 13 domarna i EU-domstolens första instans i stora delar EU-kommissionen rätt när den bötfällde Microsoft att betala nästan 500 miljoner euro i böter 2004. Därefter har dessutom Microsoft pålagts att betala ytterligare 200 miljoner euro i böter för att EU-kommissionen inte ansåg att de levt upp till de krav som ställdes 2004.

Denna nyheten är ju fan helt sjuk. Vilken jävla unge. Troligen kommer han bli en sjuk seriemördare när han blir stor.


6 kommentarer:

Anonym sa...

snuskiga människor hittar snusk i de mesta ;)

Anonym sa...

Statsminister Reinfeldt har inte anmält eller ens kommenterat denna händelse med vattenkastning. Det kommer nog dock snart. Det enda snaskiga måste vara att det inte är många som hänger på din blogg!? Snaskigt!

Är detta en blogg eller ett evangelium över brister som vissa personer har? Om man inte var med på tåget och fick plats i den genflora med medelsmarta eller t.o.m. smarta människor så kanske man skulle fixa en blogg för att försöka dölja detta? Hmmm.

Anonym sa...

va fan snackar du om????

Anonym sa...

Haha ja munkarna måste väl ha nått att runka till med.

Sven O Franzén sa...

رايس في المنطقة لحشد التأييد للدولة الفلسطينية

Anonym sa...

Jag för min del tycker det är trevligt att leva i ett land där det inte är tillåtet att någon sprutar vatten på mig innan jag skall gå in på en biograf. Tror inte jag skulle gilla att sitta igenom en hel film i våta kläder. Hade också varit tråkigt att behöva gå hem och byta och missa första halvan av filmen. Men det är ju klart, om någon inte gillar min politik så är det kanske OK...

 
RSS via nybloggat.se