måndag, september 10, 2007

Ursäkta Röran (Vi Bygger Om)!

Under en disskution under middagen idag så diskuterade vi olika humorprogram. Som vanligt kommer Ursäkta röran upp som ett av de roligaste humorprogramen som gjorts i svensk TV upp. Tror det hela borjade med att vi pratade om robbinson vinnare. Där folk tyckte att Emma Andersson var den bästa vinnaren av dem alla.
Kommer inte ihåg vem det var som kläckte ursig att hon verkade ganska smart... öhm om man tittar på filmerna nedan verkar hon inte allt för bright i skallen.

Titta å njut.

Ursäkta Röran - SM i Nazireferens Part Einz


Ursäkta Röran - SM i Nazireferens Part Zwei


Här kommer lite bonus filmer

Ursäkta Röran - Ta fem män på ballen


Se Och Hör vs Bindefeld


Tycker det är synd att de inte tar och gjör det igen. Men det har kommit några nya som gör nästan samma sak. Raj Raj heter det och gick på 4an.
Även detta är sjukt kul.

raj raj knark i kakan


raj raj dildon är trasig


raj raj cissi snor ett jobb som badvakt


Raj raj Stå fel i rulltrappan


Så har vi lite Pyjamas med!

Laxfitta


Pyjamas i ZTV - P-Vakt


Pyjamas i ZTV - Lördagsfesten

2 kommentarer:

Anonym sa...

okej ljungberg... de är är ju kul att du lärt dig lägga in filmer i din blogg... inte mycke intressant läsning idag....

Däremot har jag gjort en sak som jag antar alla svenska killar önskar dom kunde göra...
en sak som ingen kan ta ifrån mig o som jag är enormt stolt över.

Jag har lyckats bli vän med Natacha Peyre på facebook! drog en liten lögn om att vi pratade o dansade ihop när hon var i nässjö förra året.. egentligen så dansade vi bara en dans men de var ju trevligt det med... så fråga mig alla som undrar hur de är att dansa med en donna som henne. plastit kan jag lova er. men klart att efterfesten på hennes hotellrum var ju inte fel. även om man fick lite prestationsångest.. man ville ju bara spränga av raketen direkt men de är ju lite nybörjar tankar man har när man ser den kroppen...

ja ni tjejer.. det är en tjej som Natacha Peyre ni ska eftersträva. O en sak jag märkte på hotellrummet var att hon faktiskt inte var så blåst som man kanske tror.. hon tyckte att kondom var överskattat.. hon sa det att bara tjejen är överst så är de ingen fara. hon menade att de hade med gravitationen att göra. så där lärde jag mig nåt nytt.

sen vill jag bara säga en sak.. Facebook är ju fan totalt meningslöst:P

Anonym sa...

det har aldrig gått på tv4

 
RSS via nybloggat.se