söndag, september 16, 2007

En underbar helg!


Läste just i DN att "ica-Stig" inte får vara med i på spåret för SVT bara för att de menar på att det är produktplaccering.
Har inte den där andra som är med i ica-reklamen Ulf eller vad han nu heter. Har inte han varit med i på spåret? kanske minns fel. Men om så är fallet så är ju han minst värd att vara med för han har ju typ bara gjort den reklamen. Ica-Stig har ju varit med i bla Nationalteatern. Sen har han gjort en hel del annat som har med teat
er att göra med.

Sen skadar det väl inte med lite reklam. Alla vet ju att han gör reklam för Ica i vilket fall som helst och de som inte vet det... ja de lider ju ännu mindre av det. Men om SVT inte vill göra reklam borde de ju börja censurera tröjor å annat tjaff med ju. Nä det där går vi inte med på. Skärpning SVT!

Allvarligt det enda tidingarna skriver om är att det är svenskar som är försvunna och troligtvis döda. Är det enbart för att det är i thailand? när andra plan kraschar i andra länder spekuleras det aldrig om ifall det har varit några svenska på planen. Nu saknas alltså två svenskar.... so what det e ju 82-88 andra döda kroppar. De e väl minst lika hemskt?

Btw ni som undrar hur helgen har varit... Den har varit helt underbar kan jag säga.
Som ni vet så var hon nere på besök i helgen. Hon skulle ha kommit ifredags men missade tåget så hon kom lördag istället. Funkade bra för mig, så man hann städa det sista lilla. Efter att mina kollegor på jobbet triggat mig hela jävla veckan så vart man ju bara mer och mer nervös. Men det släppte så fort jag fick se henne. Kan säga att hon e helt underbar tjej.
Vi hade så pass trevligt att det blir fler möten. Det som är synd är att hon så fantastiskt långt bort.
Vad vi gjorde för kul under helgen kanske jag tar imon. Är sjukt trött just nu.


9 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, det är hemskt att folk dör, oavsett nationalitet (nu fick jag anstränga mig för att inte skriva javisst!). Det är bara det att man tar det mycket hårdare om det finns en möjlighet att de som avled är några man känner. De allra flesta blir ju mycket mer upprörda om en nära vän dör, än att höra att 100 helt okända har dött.

Det har du helt rätt i, en helt underbar helg har det varit indeed! Jag är mycket glad att jag har träffat dig, såna som du växer inte på träd ska du veta. Trodde ett tag att ni var ett utdött släkte.

Nä, nu ska jag leta vidare efter bostad i Uppsala. Kanske köpa ett hus eller två, fick ju så mycket över av CSN...

puss puss

Anonym sa...

äh jävla skitsnack "täm" vem fan bryr sig om icke arier dör? bara svenskar som räknas.. annars hade ju varenda tidning varit som en ny telefon katalog om du skulle få me varenda irakier eller afganiskansk, eller för o inte tala om alla små afrikaner som dör i myggbett. Who fucking cares? Sverige är de enda som räknas!

Om såna som hunkberg inte växer på träd? ja då får du fan leta på toppen av mount everest för att hitta nån som jag;)

Anonym sa...

Mount Everest säger du... Ja, var annars? Man måste nog upp ändå dit för att få en så svår syrebrist att man känner sig tvungen att skriva sådana imbecilla kommentarer.

Anonym sa...

Studenten tar sig ton!
Stånkande tar sig den anonyme ner från everest´s topp och sjunker till samma nivå för att ha ett samtal med vanliga dödliga.

Länge sen man ens besvärade sig med att svara på ett inlägg där någon försöker hävda sig genom att använda ord som man lärde sig i grundskolan.

Anonym sa...

Hm, vilket av orden var det du inte förmådde lära dig innan du började skolan? Somliga lärde sig läsa ett par år innan småskolan.

Berätta gärna också hur du lärde dig att förtära groteska mängder matfett? Smörvetenskaplig grundkurs, 20 p? Nä, tillbaks med dig till din bergstopp är mitt råd.

Anonym sa...

förstår att det är svårt att förstå för en del personer hur en del människor kan få en kick av att göra enormt idiotiska saker bara för att enkelt få stämningen på topp. Varför inte liksom. blir så enormt jävla irriterad på personer som är så enormt tråkiga och inte förstår sig på komedi.
varför ska man inte leva livet när man kan?

Anonym sa...

!tamara!

jag ber enormt mycket om ursäkt för det lilla hetsande som råkat uppstå här. jag är enormt oseriös när jag skriver här och kan svära på att jag ej menar något av de enormt meningslösa som jag skrivit. var absolut inte menat mot dig. använder bara herr ljungbergs blogg för att avreagera mig lite. blir galen när min egen dam i skrivande stund befinner sig i Italien där hon pluggar. men lyckligtvis så återfinns hon hos mig redan om en vecka.

Så länge SAS kan ordna till sina flygplan:P

puss o kram till dig från mig // Niklas

Anonym sa...

Ah, jag förstår. Abstinensbesvär (för så heter det) är inte att leka med. Puss och kram och ta det lugnt med smörbyttorna.

Anonym sa...

tror du jag har hört de där angående smöret under ett litet tag nu eller:P haha

 
RSS via nybloggat.se