tisdag, september 04, 2007

Sjuklingen Bloggar!

Japp idag har man haft en seg dag hemma pga att man är sjuk. Freber mixt med ingen röst och en riktig jävla hosta som river upp att inne halsen.
Men lite kul är det att jag fått min trådlösa router så nu sitter man för engångs skull med INGA sladdar i. Känns riktigt gött.

Dessutom har jag fått lära känna en underbar tjej som fått mig att känna livslust igen. Dessutom klarade hon mitt musik-test, det vill säga har samma smak som mig typ. Vilket är det absolut viktigaste för min del.
Tillbringade ca 2h på telefonen med varandra igår. Snackade om allt möjligt. tills vi inte kunde komma på nått att snacka om mer...
Så fast man ligger här hemma och är sjuk så känner man endå nån sorts glädje.


Inte ett dugg vettigt har man fått gjort under dagen heller. Legat i soffan med laptopen i knät ca 80% av tiden nu var jag uppe och duschade lite samt stekte till två stycken hamburgare.

Några nya vänner på FaceBook:
Joanna - Är min gammla klasskopis från gymnasiet och som just nu pluggar här i stan med.
Nicklas - Som är min gammla granne och som gick på hörgskolan samtidigt som mig. Nu bor han i Norge
Linn - Träffade jag av en slump. Hennes kompis är dessutom ihop med Niclas.
Johan - Precis som Joanna vi gick i samma klass HP!
Nyström - Skåningen som har den grövsta skånskan jag hört. Bodde granne med mig och sen gick vi på högskolan samtidigt. Nu har han fått hår på skalle med... haha.
Niclas - Är en av mina äldsta kompisar. Började med orientering samtidigt.
Malin - Samma som Johan och joanna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du kryar på dig =)
låter underbart med tjejen där.

vad ska han göra i NY då? Får jag följa med ?

Anonym sa...

ojoj.. verkar som ljungberg is in löööve;)

en fråga bara. Hur FAN kunde du prata i telefon i 2 timmar om du inte har nån röst??? va?? va??
Eller är de så att rösten försvann efter det? I så fall kanske man inte ska ligga o lipa bara för att man inte kan jobba... O sen ljuga om att man har feber bara för att han vet det att en del av hans jobbarkamrater läser den här bloggen ibland.. Ne de går jag inte med på.

EN sak jag har funderat över... jag har ju en hel del dumma tankar o vägrar lyssna på sånna som tror att dom vet mer än vad jag gör.. så egentligen skulle nog jag börja skriva blogg.. fast då får alla lova det att den inte sprids på nätet... det är ju det dumma med hela bloggandet.. undrar hur många som ljuger i sina bloggar bara för att göra den mer intressant... de är svagt tycker jag.. jag skulle ju kunna skriva en uppsats med bara lögner som jag har ljugit om... (omformulerar mig...kan skriva en roman om det) tack för mig...

//den anonyma;)

Anonym sa...

HAHA! diggar flummet "Anonym" som formulerar sig som en harmynt med 1 kromosom för mycket. Fattar fan inte ens varför jag skriver här för!
HELVETE!

Krya på dig "jag tror den va blöt" Markus :)

 
RSS via nybloggat.se