torsdag, september 20, 2007

Vill Göra Porrfilm!

I en interjuv säger Quentin Tarantino att han vill göra en mjukporrfilm. Han menar på att han har gjort så mycket våldsfilmer nu att han vill göra en mjukporrsfilm i stil med de som sverige gjorde på 60-70-talet. Han vill dessutom spela in den i Stockholm. Det vore rätt ballt om han gjorde en sådan film med. Tror faktiskt att han skulle lyckas riktigt bra med det. Han har inte enligt mig gjort nån dålig film än så... varför börja nu?


Ni har nog alla hörtalas som Paul Potts. Mannen som tog hela Storbritanien med storm i Britains got talent där han förvånade alla med att sjunga opera. När de frågar om hans bakrund säger han att han säljer mobiler eller om det var att han jobbade på nått lager (minns inte hur det var).
Fråga mig inte hur kan man gå ett helt liv utan att veta
om att man har sån otrolig pipa som han har?

Sagan känns förbra för att vara sann på nått sätt. Känns som att när som helst kommer han avslöjas som en stor bluff. Att nån kommer skvallra om att han har sjungit opera i flera år på flera scener. För opera är ju inte nått som spelas i radio varje dag om man säger så. Dock vore det synd om en sån sak skulle avslöjas, då är hela charmen borta med
honom.
En annan sak jag tänkt på när man tittar på honom på de youtube filmerna som finns är att han ser så förbannat ledsen ut hela tiden. Varför?

Hittade ett härligt klippYoutube igår. Det handlar om hur upprörd denna personen är över att alla är på och klankar Britney Spears. Många av er har nog redan sett det men man kan inte kolla för lite på denna filmen man garvar lika mycket varje gång.



Saker jag är stolt över
  • Att jag så snäll!
  • Att allt flyter på!
  • Mina bröder!
Saker jag tror att jag aldrig kommer göra
  • Mörda någon
  • Simma 30mil
  • Åka till nordpolen samt sydpolen
  • Resa till månen
  • Se värdeln gå under
Saker som skrämmer mig
  • Vakna upp en morgon och inse at min njure e stulen!
  • Få Cancer
  • Att dö av årderförkalkning

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vem vet, teknologin går fort framåt och snart kanske vi kan ta en sista minuten-resa till månen!

Puss på rumpan!

Anonym sa...

fan va snuskig du är tamara!!!

o du hunken! pratar inte du enormt ofta om att döda folk? :P haha

smörj truten lite för imon känner jag att jag kommer vara jobbigare än nånsin på jobbet... 10 öl ikväll så är verkligen igång!!!

Anonym sa...

Jag vet, har nog fått en överdos av Höga visan, hehe. Hehehe.

Anonym sa...

Paul Potts har lagt sina livsbesparingar (10 000 pund)på Operalektioner i Italien, där han en gång även sjöng inför mr Pav himself.

Han har även uppträtt med amatöropera, men aldrig fått betalt för det. Han har dessutom inte sjungit sen 2003 då han råkade ut för sjukdom.

Så, ja, det ÄR en skolad röst, men fortfarande amatör enligt alla definitioner.

Info med referenser finns på http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Potts

Anonym sa...

Jag sitter och undrar över könet på Britneyfanatikern. Är det någon som har kommit på det?

Anonym sa...

Saker jag är stolt över


Att jag så snygg!
Att alla tycker det!
Mina tjejer!

Saker jag tror att jag aldrig kommer göra

ge bort en miljon
ha sex me en kille
Åka till Nigeria
Resa till pluto
Se mig själv i dö

Saker som skrämmer mig

Vakna upp en morgon och inse det var fel flickvän:P
Få HIv
Att inte dö av årderförkalkning

Anonym sa...

fan va bra jag är på kommentarer!



DOGGY!!!!!!!!!!!!!

 
RSS via nybloggat.se