tisdag, september 18, 2007

Vi älskar CP-störda människor!

Seröst hur farligt är det med en teckning? Asså ibland kan man ju undra hur folk är funtade. Vissa människor äe alldeles för lätt retade. Ta den där jävla teckningen som det är sånna jävla rabbalder om nu i tv och andra medier.
Hur farligt är det lixom. Vissa människor är väldigt lättstötta och lättretade. Jag vet ju själv hur enkelt det är att reta gallfeber på folk med de inläggen jag gör här ibland. Vissa tar verkligen tillsig allt jag lyckas kläcka ur mig här.
För er som inte fattar ironi har jag bara en fråga. Varför läser ni ens min blogg då om ni blir så stötta av at läsa den?
Men men jag bloggar enbart för att jag vill det och jag skriver vad fan jag vill och hur jag vill bara för er att acceptera (men känn inte efter).

Såg att det CP-störda ( ja för det heter så, bara att vi inte vågar säga det)
gänget från "I en annan del av Köping" tog hem det där TV-priset. Seriöst! Vi svenskar har sjunkigt så långt att vi numera gillar att sitta å skratta åt hur CP-störda människor görbort sig i TV. Personligen tycker jag den serien suger. Ser inget nöje i att titta på det och de som är med.

När jag berättade om min helg som jag hade ihop med min lilla dadelpalm för Elinore och Britt sa de att det bara lyser om mig och att det märks så väl att jag är genom lycklig.
Jag kan säga att det är jag med men att det märktes så väl kunde jag inte tänka mig. Men hon har satt ett avtryck i mig som få tjejer har lyckats göra de senaste åren på mig.
Det absolut bästa med henne är att hon även har samma musiksmak som mig med vilket e rätt ovanligt, sen att hon är riktigt smart gör ju inte saken sämre heller.
Är jag kär?
Jag vet inte, var länge sen jag kände den kännslan. Men kan väl säga att det jag känner just nu påminner mycket om det. Väntar med spänning för att se vart allt detta leder.

10 kommentarer:

Anonym sa...

tisdag. anonym kille har druckit öl. fast inte ätit nåt smör idag...

Imon ska jag krossa alla när de gäller simning! känns ju bra att man fyllt på vätskeförådet idag då! weeei va de snurrar i huvet.. har redan tagit mig 4 minuter att skiva detta.. :P

whoohoo hunken is in löööve som man säger på engelska o skriver på svenska... jävla msn.. ska fan blocka 99% av alla där så de bara är killar som skriver i fortsättningen!! blir ju galen. säger man att man är upptagen blir ju alla så jäkla revirkänsliga o ska ha reda på all konkurrens för att jävlas med den personen.. jag säger bara en sak. lycka till. den jag är intresserad av är dubbelt så jävla bra som nån av er! fatta detta nu o låt mig va! jag slår en pling om jag vill avreagera mig lite nån kväll! tack o hej!

Anonym sa...

oj..känner mig smickrad men samtidigt att jag hamnar under svår press att jag måste uppehålla denne "enda läsvärda modebloggs"titel..

ujuj jag är så trött...nana nu?

Anonym sa...

Nej, det heter faktiskt inte CP-störda i det här fallet. De flesta i "En annan del av Köping" har inte CP. Någon har det, de flesta har andra funktionshinder. Mentala sådana. (Jag förutsätter att du känner till att CP-skador är en nervstörning i första hand och inte nödvändigtvis påverkar tankeförmåga eller intelligens.)

Att kalla dem för CP-störda är ungefär som om man skulle kalla dig för som att kalla dig förstoppad bara för att du skriver imbecilla inlägg. Det vore ju för tokigt.

Anonym sa...

*fnissar och hejjar på karbid*

Anonym sa...

CP-störning existerar inte. CP-Skada gör det dock. CP, vilket står för Cerebral Pares, är en hjärnskada som främst påverkar motoriken och ingen störning. Förväxla inte CP-skada med mentala handikapp och utvecklingsstörning, det är helt olika saker.

Anonym sa...

fan är de för några jäkla moralfacister som lägger kommentarer här?

Anonym sa...

ja, thåström och bruce springsteen är det ju inte många som lyssnar på!

Anonym sa...

Du fattar ju ingenting. Dig skrattar man åt, "En annan del av Köping"-gänget skrattar man med. Big difference.

Anonym sa...

jag håller med anonym!

Anonym sa...

vilken anonym? mig?!

 
RSS via nybloggat.se