lördag, september 01, 2007

FaceBook!

Även jag är svag ibland och faller för trycket... skaffade mig en FaceBook profil härom veckan. Ville först och främst se vad allt snack om denna sida. Så jag skaffade en för skojskulle, fast fick ingen WAOW-kännsla direkt. Snarare tvärt om tyckte det var förjävla krångligt att komma igång osv. Så jag använde det inte på ett någon dag. Men loggade in igen för att ge det en liten chans till. Sen såg jag att några polare hade addat mig som vän. Nu har man lärt sig det lite och börjar använda det mer och mer.

Sen när man läser tidningarna om att folk får sina identiteter stulna på FaceBook... Nähä ska det vara nått nytt tänker man? Som att det aldrig någonsin förekommit på nån annan liknande sida typ MySpace. Nä enligt dem så blir de jätteförvånade och tycker det är kränande osv. Like i give a damn. Vad är det värsta som kan hända lixom? Eller kan det hända nått riktigt allvarligt?

Idag har jag fått 7 nya vänner på min FaceBook.
Dessa 7 är:
Sirak - min gamla klasskompis. Från gymnasiet.
Bäck - gamal barndomskompis. Många rackartyg har vi hittat på genom årens lopp.
Kalle E - Samma som bäck även han var med och gjorde många sattyg.
Kenny - Storebror till Krille typ på det sättet jag känner honom. Har även hamnat på några gemensamma fester de senaste åren.
Marvin - Från den tiden man orienterade. Marvin, Jag, Max och Aron fan va vi va grymma då.
Helena - Var eller är ihop med Dino, vet inte hur det ligger till på den fronten nu. Har inte heller orkat fråga. Hon är ganska färsk i min vänskapskrets. Men har ändå storplats.
Tamara - Den absolut roligaste adden hittills. Det är en av mina mest trogna läsare här på bloggen. En mycket oväntad add. Blev väldigt glad.

För er som inte har sett denna så se den. Den är helt sjukt rolig.
Förstår inte hur de andra runt om kring hålla minen.


1 kommentar:

Anonym sa...

haha såg den filmen på aftonbladet för nån vecka sen... henne skulle man banga på o sen slänga ut me huvet före.. dummare jäkla blondie får man ju leta efter... tacka vet jag mina damer... dom är smarta dom! Dom går hem själva dagen efter! Haha!!

gissa vem som skrev detta;P vem är uppe vid den här tiden o skriver skit i din blogg tro?


pöss

 
RSS via nybloggat.se