måndag, juli 09, 2007

Att se två minuter in i framtiden!

Va skönt måndag.... inte alltid man säger det och menar det. Men nu har jag semester så alla dagar e underbara och dyrbara. Och nu e söndags ångesten över med. Frågan e bara vad man ska hitta på idag? jaja det dyker väl säkert upp nått som alltid.

Har gjort lite nyttigt iaf bytte strängar på gitarren så nu låter den helt underbart igen. Ska bara köpa de strängarna i framtiden tror jag.

Just det såg på en riktigt bra film igår med Next med Nicolas Cage i huvudrollen. Handlar om en person som kan se 2min in i framtiden. Och FBI vill ha honom till att stoppa en atombomb som smugglats in i USA. Det var en riktigt bra action film och Cage är ju ingen dålig skådis heller om man säger så (en av mina favvisar).

Tänk va ballt å kunna se 2min in i framtiden va ballt det skulle vara. Vad många saker man skulle ha gjort annorlunda. Som tillexempel det som hände i fredags på krogen som jag skrev om igår. Aja nu ska jag se på MacGyver.

1 kommentar:

Sara Ödmark sa...

Hmm, har inte hört talas om den filmen. Låter intressant.

 
RSS via nybloggat.se