lördag, juli 14, 2007

Brats å deras äckliga vanor!


Ligger/sitter i världens skönaste ställning å bloggar samt ser på Hard to Kill med ingen mindre än Steven Seagal och gissa på vilken kanal den går på jo självklart TV6.
Haha jag skrev ju ett inlägg för inte alls längesedan om hur han troligtvis äger den kanalen. Här är e länken dit.
I denna filmen hamnar Steven Seagal i koma i 7 år efter ha blivit skjuten och hans famlij har blivit mördad. Men sen vaknar han upp nu ska han hämnas och sätta brottslingarna till rätta. Upptäckte att det var en väldigt gammal översättning som de använde tex "Call 911" är översatt till "ring 90 000" kommer ni ihåg det gammla nödnummret?

En annan sak jag reflekterat över är att bratsen i Båstad har blivit ett otroligt hett ämne. Om hur de Sprutar champagne det jag inte fattat är varför det ska sprutas? det e ju för fan alkoholmissbruk i vettiga människors ögon eller hur?
Därefter denna jävla backslick den måste ju bara vara så ute det måste ju
alla jävla modebloggare ha nämt för länge länge sedan eller de kanske har mindre verkan på folk än vad jag redan trodde. Fast frågan är dock vilket som är vidrigast de riktiga bratsen eller wannabe bratsen. Hittade en länk till nån tidning som heter Stureplan... hur patetiskt är inte det på en skala mellan 1-10. Iaf på den fanns det lite bilder på alla möjliga brats och några kändisar.

Jag skulle faktiskt själv inte ha nått emot att åka dit men inte för att festa med brats. Fast däremot skulle jag allt vilja få till det med nån rikemansunge... så har man ju sin framtid betryggad. Finns ju trotts allt en heldel snygga brudar i de kretsarna. Även om de e omgjorda (plastik opererade) eller inte. Jag skulle enbart pippa dem med tanke på deras arv sen om de e så jävla brighta eller inte kan man nog fan stå ut med tills man e gift och därefter skiljer sig med dem.
Som dessa tjejer tex skulle inte tveka en sekund. Men sen är ju frågan om de e
brats ungar eller inte.


Nu ska jag ta å se på stålmannen x2 visas på 5an i detta nu. Ännu en superhjälte film. har blivit rätt många sådana den senaste tiden, men e ju alltid lika underhållande. Man kanske även skulle ta och se på den nya Superman filmen den har man ju inte sätt än

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trygga framtiden? Gör något konstruktivt utav dit liv för att sitta och skriva ner dig! Tack för en bra blogg

Anonym sa...

Lär dig stava.

Anonym sa...

Inskränkta människa! Dags för att kanske våga sig ut och möta världens alla olika människor?

 
RSS via nybloggat.se