lördag, juli 14, 2007

SMS-bombad!

En bild på Casper. är det nån som verkligen uppskattar när man kommer hem så är det han. Han blir så glad att han inte vet var han ska ta vägen ylar som en tok å springer runt i cirklar. Världens goaste. Men otroligt drägglig av sig.

Gah va skönt så var man hemma igen efter några bravader i gamla hemstaden. Men iom att det knappt finns nått att göra hemma hos mamma å pappa så tar det inte lång tid innan de börjar gå mig på nerverna.... 3 dagar e fan max va man klara av. Morsans eviga tjat kan få vem som helst att klättra på väggarna men men nu e man hemma så nu e det lugnt igen. Vart lite festande och slappande så var rätt skönt ändå. Har blivit väldigt poppis den senaste tiden med... bombaderas med sms hela tiden.
Här e några av dem:

Daisy: Tja ska du komma på fest imon igen? Kram
Svar: Kom precis hem t Nässjö. Men kanske, får se
Daisy: Svik mej inte nu... du vet hur ql de blir :)
Svar: mmm... men får se som sagt
Daisy: Snälla!!
Svar: inget svar på den. men 3min senare
Daisy:Snälla!
Svar: Vi får se.....

Marie: Hej Macke vad händer ikväll då?
Svar: inte möe ska ligga å njuta. eller se på film me nån. själv då?
Marie: Jadu det e inte mycket blir väl nån film typ

Svar: alltid skönt å tat lugnt
Idag
Marie: Hej. händer det nåt kul ikväll.
Svar: Nope inte vad jag vet
nu för diskussionen vidare på msn

Mamma: Du har glömt mobilen laddaren här! så e det när man blir gamal å senil :)
Svar: Fan. Tur att jag kan ladda den i datorn då :P

Krille: Tja hörde du var här ska du me å festa?
Svar: Nä åkte hem igår, vet inte många som tjötar om fester här å där vet inte vart jag ska åka :P
Krille: jo men kom igen de va längesen nu. blir gänget. hur kul som helst
Svar: en riktig grabbfest då?

Krille: Japp :)
Svar: Frår se om jag åker hem igen... tvivlar men men you never know, riiight!
Krille: Gött.

Matte: sitter i solen på öland med en öl i handen.
Svar: Fint ska det va!

Nina: Tja är du hemma än eller kvar i t-ås? Kram
Svar: Jag e hemma igen kom igår!
Nina: Kan du inte komma förbi ikväll, jag e så ensam ;) kram
Svar: vi får se kanske, vet inte om jag ska tillbaka till t-ås igen. Många som saknar mig där tydligen ;P
Nina: Nääää kom förbi ikväll, kan bara tat lungt å mysa... snälla // Puss Nina
Svar: Kanske ringer sen isåfall. Men räkna inte med det, då blir du mycket gladare om jag tittar förbi.
Nina: jag har en flaska vin! kan inte dricka den helt själv ju ;)
Har inte svarat på det än.

Davve (skickat 12.58): vill du med på promme nix?
Svar: Ok, när?

Davve: 13.02 prick utanför min dörr.
Svar: FFS jag har ju precis vaknat typ säg 13.17 prick
Davve: Ok men inte en sekund försent :P
Svar: taget!

Ett litet axplock av de som kommit det senaste dygnet.

Så jag har varit ute på en jätte prommenix idag men var gött väder å allt så har ju vart rätt soft.
Funderar just nu på vad jag ska göra för mat idag. tror dock det blir nått enkelt såsom korv med bröd.
Käkade dock det igår men e så enkelt att tillaga och tar inte många minuter det e det som e viktigast.... den blir det in i duschen och fixa till sig lite så man vaknar till... raka mig för jag ser förjävligt ut i ansiktet... har inte rakat mig på en vecka. men blir lätt så när man har semester ju.

Frågan e bara va man ska hitta på tills ikväll några idéer?

1 kommentar:

Godiva sa...

Go jycke där! Ligger dina musikbloggar nere? Råkade förbi & blev lite imponerad! / å

 
RSS via nybloggat.se