måndag, juli 16, 2007

Jag ska skaffa en My-name-is-Earl-mustasch!

Så sitter man här igen och ska sammanställa dagen och hur den har varit osv.... ja har bara umgåtts med lite vänner varit ute å softat i den härliga solen som till slut lyckades leta sig igenom molnen.
De e vad jag har gjort idag... inget märkvärdigt. Vet faktiskt inte om vad jag ska skriva mer. Ok då får det bli spontanbloggning på hög nivå.

Börjar bli rätt trött har knappt sovit en blund i natt. Somnade vid typ 4-5-tiden och sedan vaknade jag vid 6tiden igen och kunde inte somna om. Gjorde mig lite frukost och tog faktiskt en promenad. Var så jäkla skönt ut och inte en levande själ så långt ögat kunde nå. Inte ens alkisarna var uppe än å letade pantburkar eller gamla kärringar som e ute å går med sina stavar... det var nästan lite kusligt dött.
Reflekterade lite över mitt liv å gick igenom för att se om jag hade nått mål som jag kände att jag kanske skulle försöka uppnå. Jag kom på att det finns en hel del som jag skulle vilja uppnå innan jag dör. Fast många av dem är det ingen jätte brådska med.

Några punkter som jag vill uppnå innan jag är 30:
  • Hitta en trevlig flickvän å dela mitt liv med.
  • Bli miljonär.
  • Bli en rockstar.
  • ev. ha en unge.
  • bli mer vältränad.
  • Resa jorden runt.
  • tågluffa i europa.
  • Skaffa en "my-name-is-earl-mustasch" enbart för att den äger.

Saker jag vill uppnå innan jag e 40:
  • Samtliga som ovan.
  • Bli pappa.
  • ha ett slott i Skottland.
  • Bli ingift i nån keltisk klan.
  • Vara ekonomiskt oberoende.

Och de sista åren:
  • Vill bara njuta på det jag åstakommit under de tidigare åren.
  • Bara göra saker som jag tycker är kul.
  • resa till mars.
  • gå i pansion.
Sen om dessa mål är realistiska eller inte är skit samma bara kul å han nått som driver än framåt lite. några av målen kan jag upp nå ganska lätt och snabbt. Man tänker verkligen på mycket när man strosar runt sådär tidigt på morgonen. Kom på ett par affärsidéer med som skulle kunna hjälpa mig mot penga målet som i sin tur leder till att de flesta andra målen kan uppnås med. MEn vafan det e ingen bråska med detta. Storm trivs som jag har det just nu.

Top 3 bästa komediserierna just nu:
  1. My name is Earl (helt sjukt kul)
  2. 2 1/2 män (också frutansvärt kul)
  3. Spin City (håller fortfarande måttet)
Men absolut My-name-is-Earl-mustasch måste jag bara skaffa å ha ett tag. Håller ni inte med om att den äger? Måste ju tilläggas att Jason Lee (Earl) och Ethan Suplee (Randy) spelar sina otroligt bra med.

Kolla vart ju ett litet blogginlägg tillslut det som inte såg så ljust ut från början.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se